Μενού

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Τοροσίδης: "Να συνεχίσουμε έτσι"

Ο Βασίλης Τοροσίδης, μετά την εξαιρετική εμφάνιση που έκανε στο παιχνίδι της Ρόμα με την Γιουβέντους, συνέχισε δριμύτερος και πέτυχε το νικητήριο γκολ των “τζιαλορόσι” στο 3-2 επί της Αταλάντα στο χιονισμένο Μπέργκαμο.

Ο πρώην αρχηγός του Ολυμπιακού έγινε το πρόσωπο της αγωνιστικής στο Καμπιονάτο και στις δηλώσεις του δεν έκρυψε την χαρά του για το πρώτο του γκολ με την φανέλα της Ρόμα.

«Πρώτα απ’ όλα είμαι χαρούμενος που κέρδισε η ομάδα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα που με βοήθησε πολύ ώστε να κάνω ένα μεγάλο παιχνίδι απέναντι στη Γιουβέντους την προηγούμενη αγωνιστική κι αυτό μου έδωσε μεγάλη αυτοπεποίθηση" είπε αριχκά ο 'Τόρο' και συμπλήρωσε:

"Θα είμαι έτοιμος ανά πάσα στιγμή όταν θα μου το ζητάει ο προπονητής. Ο εναγκαλισμός με τους συμπαίκτες μου στο φινάλε του αγώνα, θα είναι από τις στιγμές που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Τους ευχαριστώ όλους και συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου