Μενού

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

«Πήγα σχεδόν στον άλλο κόσμο»

Ο Ντόνι αποκάλυψε το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε

Το 2014 θα επιστρέψει στην δράση ο Ντόνι με τον Βραζιλιάνο τερματοφύλακα να αποκαλύπτει πως είχε υποστεί καρδιακή ανακοπή για 25 δευτερόλεπτα και, όπως είπε, ένιωσε πως παραλίγο να πεθάνει!

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα της Βραζιλίας "Globo Esporte", ο πρώην τερματοφύλακας της Ρόμα και της Λίβερπουλ τόνισε: "Από τον περασμένο Ιούλιο άρχισαν μια σειρά από ιατρικά τεστ σε Λονδίνο, Ρώμη και Μιλάνο. Πήγα σε έναν από τους καλύτερους γιατρούς στην Ευρώπη που με παρακολούθησε με προσοχή και για μεγάλο χρονικό διάστημα. Σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο μου ζήτησε να σταματήσω την μπάλα για μερικούς μήνες και την επόμενη μέρα μου εξήγησε ότι δεν μπορεί να μου απαγορεύσει να παίζω ποδόσφαιρο αλλά εκείνος δεν θα μου έδινε την συγκατάθεση μου. Υπήρχαν τρεις άσχημοι μήνες όπου δεν κοιμόμουν τα βράδια και σκεφτόμουν συνέχεια τι είχε συμβεί. Πήγα σχεδόν στον άλλο κόσμο, ήμουν εκεί για 25 δευτερόλεπτα και μου φάνηκε πως κοιμήθηκα για 100 χρόνια. Ήταν σκληρό αλλά με τον καιρό, μου πέρασε. Τώρα δίνω μεγαλύτερη αξία σε συγκεκριμένα πράγματα και πάνω από όλα στην οικογένεια. Είχα πάντα αυτό το πρόβλημα με την αρρυθμία και γύρισα όλη την Ευρώπη κάνοντας και άλλες εξετάσεις".
Ο Ντόνι ανήκει πλέον στην Μποταφόγκο και όπως δήλωσε: "Τώρα πρέπει να περιμένω μέχρι τον Απρίλιο, όπου θα επιστρέψω στις προπονήσεις για να παίξω τον επόμενο χρόνο στο πρωτάθλημα Παουλίστα. Θα παίξω το 2014".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου